Follow Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Veterinar Sarawak

Jawatan kosong terkini di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Sarawak 2024. Jabatan Perkhidmatan Veterinar Sarawak mempelawa warganegara Malaysia (anak kelahiran Negeri Sarawak) yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan dan memenuhi syarat kelayakan seperti ditetapkan dalam skim perkhidmatan Sistem Saraan Malaysia (SSM) termasuk mereka yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak (PANS) untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan bertaraf Tetap / Jawatan Berasaskan Caruman / Kontrak di pelbagai kementerian dan jabatan. Butiran kekosongan jawatan adalah seperti berikut.

1. Pegawai Veterinar Gred GV48
2. Pegawai Veterinar Gred GV44
3. Pegawai Veterinar Gred GV41
4. Penolong Pegawai Veterinar G29

Tarikh tutup permohonan 15 Ogos 2024 (Khamis).
Lokasi penempatan : DVS Sarawak.
Sektor : Badan Berkanun

Jawatan Kosong Jabatan Perkhidmatan Veterinar Sarawak 2024

Cara Memohon

Semua permohonan hendaklah dikemukakan secara atas talian (online) melalui e-Recruitment Sarawak, (sila kepautan yang diberikan di bawah).

Nota

1. Semua calon yang memiliki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan/ atau Unified Examination Certificate (UEC) hanya diperlukan lulus Bahasa Melayu di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada lantikan pertama ke Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 15 Ogos 2024 (Khamis).

Iklan, syarat kelayakan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI WHATSAPP CHANNEL !
Jom sertai kami di WhatsApp Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke WhatsApp anda. Kini telah ramai menyertai kami dan mengaktifkan pemberitahuan di WhatsApp Channel agar tidak ketinggalan info terkini mengenai jawatan kosong yang kami kemaskini.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong
Ikuti kami di WhatsApp
Jom follow kami di whatsapp channel sekarang untuk info jawatan kosong yang lebih banyak dan terkini.
KLIK DISINI